Aftellen is nu echt begonnen! SPANNEND! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Linda Hoezen - WaarBenJij.nu Aftellen is nu echt begonnen! SPANNEND! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Linda Hoezen - WaarBenJij.nu

Aftellen is nu echt begonnen! SPANNEND!

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 September 2012 | Nederland, Baarlo

De tijd gaat zóóó snel. Een paar weken geleden schreef ik dat we nog precies één maand hadden, maar nu ben ik over een week al bijna aangekomen in Jakarta. We kunnen nu dan ook zeggen dat we de dagen af aan het tellen zijn!

Afgelopen weekend verrassingsavondje gehad van mijn oud-collega's. Wat hadden ze lekkere tapas gemaakt. Lyssanne, Lisanne en Chantal, dankje voor deze erg gezellige avond!

Langzaam begint de SPANNING te stijgen... Gisteren mijn laatste officiële dag op mijn werk gehad. Ook nog precies op de dag van leid(st)er. Wat zijn we verwend! En wat hebben mijn collega's me lief in het zonnetje gezet aangezien het m'n laatste dag was. Het leuke tasje met dropjes, stroopwafel en hagelslag gaat zeker mee naar Lombok! Wat ga ik mijn werk en alle collega's missen, maar ik ben erg blij dat ik in januari gewoon terug mag komen!

Toch blijft het heel onwerkelijk dat ik volgende week voor 3 maanden wegga. Het laatste weekend in Nederland staat dan ook volgepland met allemaal leuke dingen en momenten van afscheid nemen.
Vanavond op pad, morgen verrassing van mijn twee beste vriendinnetjes. Aku ingin tahu apa Sharona dan Kim ada di toko (om even in de stijl van de uitnodiging te blijven, haha)

Zondag mijn officiële afscheidsfeestje thuis. Er nog even een laatste feestje van maken en afscheid nemen van mensen die veel voor me betekenen.

Leuk als jullie me blijven volgen tijdens mijn reis in Indonesië! Wil je graag een mailtje ontvangen als ik wat geschreven heb, kun je je links aanmelden voor de mailingslijst.

Veel liefs,
Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 18766

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 02 Oktober 2015

Indonesië (rondreis 5 eilanden)

27 September 2012 - 22 December 2012

Buitenlandse stage Lombok, Indonesië

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: