Nog precies één maand! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Linda Hoezen - WaarBenJij.nu Nog precies één maand! - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Linda Hoezen - WaarBenJij.nu

Nog precies één maand!

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Augustus 2012 | Nederland, Baarlo

Hallo allemaal,

Een bewogen tijd achter de rug... Wat kunnen er veel dingen gebeuren in een korte tijd.
Wat betreft Lombok zijn bijna alle voorbereidingen rond. Alle inentingen gehad, sociaal-cultureel visum aangevraagd, meeneemlijst samengesteld, etc, etc. De eerste inkopen zijn ook al thuis en langzaam slinken zo de lijstjes van dingen die ik nog moet halen en moet doen voordat ik vertrek naar Lombok. Een van deze aankopen is een mini-woordenboekje van VanDale: Nederlands-Indonesisch en Indonesisch-Nederlands. Daar kan ik alvast mee gaan oefenen.
Vandaag was het dan zover, de start met mijn malariatabletten. Samen met José, mijn lieftallige reisgenoot, afgesproken dat we hem op maandag bij het ontbijt pakken. Ik ben benieuwd of ik er iets van ga merken...

Een leuk nieuwtje waar we laatst achter kwamen is dat we vliegen met werelds grootste passagiersvliegtuig (Airbus A380). Met deze zullen we van Schiphol naar Dubai vliegen. Daar zullen we overstappen op een Boeing 777 naar Jakarta.

A.s. weken staan nog flink volgepland. Verschillende etentjes, verrassingsavondjes, feestjes, laatste keren uitgaan. Maar niet te vergeten dat ik de aanstaande weken gewoon naar school moet. En voordat ik werkelijk zal vertrekken moet ik nog wel wat dingen voor school afronden. Daarnaast ook nog werken, wat ga ik mijn collega's, familie, vrienden en klasgenoten die drie maanden missen!

Ik kijk erg uit naar de ervaringen die ik op ga doen in Lombok!

Salam (=groet)
Linda

  • 27 Augustus 2012 - 21:03

    Annie Hendricks:

    Ja de tijd gaat snel voor je het weet ben je daar en voor je het weet weer thuis. geniet nog van de dingen die je nog zoal moet doen.En ik wacht op een volgend verslag. Veel plzier nog hier En voordat je de wijde wereld ingaat. Gr Annie

  • 27 Augustus 2012 - 21:07

    Annie Hendricks Blerick:

    geniet van alles wat je hier moet doen voordat je de wijde wereld intrekt en van alles gaat beleven. Zal wel leuk worden daar ondanks het werk. En een kleurtje krijg je er gratis bij. toch iets wat je niet hoef te betalen. Ik blijf je volgen via deze site. oeps zie dat mijn vorige mail wel erbij staat. Maar ben nu al zover met tijpe dat ik deze ook maar stuur. gezellige avond Gr Annie

  • 28 Augustus 2012 - 08:27

    Helga:

    hey linda ik wens je

    Selamat bersenang-senang

    xxxx

  • 06 September 2012 - 12:58

    Ireen:

    Hoi Linda,

    Nog even en dan is het zover, spannend!
    We zullen je vanuit Nederland blijven volgen.
    Hopelijk is het nu persoonlijk rustiger voor je geworden en hoef je je alleen op de leuke dingen richten. Zoals de feestjes, uitgaan ed.

    Heel veel succes Linda!!

    Groetjes, je oud-collega's van Korein :)

  • 12 September 2012 - 11:58

    Annie:

    Hallo Linda.
    begint al op te schieten hé. nog even en we kunnen je uitwuiven. ben je nog niet zenuwachtig????? Half jaar weg van Mam em Pap, kun je ze wel missen???? O, ja niet teveel meenemen he, alleen katoentjes is daar echt wel warm, en daar is alles veel goedkoper dan hier. Schrijf je nog, Fijne dag Gr Annie

  • 13 September 2012 - 13:33

    Linda Hoezen:

    Hallo allemaal,

    Dankje voor jullie berichten! Het begint inderdaad op te schieten. Over precies 2 weken vertrekken we. De zenuwen beginnen nu langzaam te komen inderdaad. Geen half jaar, 3 maanden maar! En geloof me, mijn ouders kunnen we goed missen en andersom ook:D!

    Lieve oud-collega's van Korein: Lief berichtje en wat leuk dat jullie me gaan volgen. Nog twee weken en moet nog veel dingen doen voor school, maar verder is het wel rustiger.

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 18763

Voorgaande reizen:

02 September 2015 - 02 Oktober 2015

Indonesië (rondreis 5 eilanden)

27 September 2012 - 22 December 2012

Buitenlandse stage Lombok, Indonesië

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: